www.sprzatanie-olsztyn.pl

Pod tym adresem internetowym (www.sprzatanie-olsztyn.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wynająć?

Wynajmowane serwisy WWW są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze słów kluczy, najczęściej wpisywanych przez internautów szukających usług lokalnych, kosmetyczka Gdynia, księgowa Łódź. Tego typu adresy dużo łatwiej zapamiętać, a strony z takimi adresami są prostsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie widzę adresu dla siebie? Jak możecie mi pomóc?

Napisz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a wyszukamy zapewne właściwą domenę, zawierającą najlepsze słowa kluczowe. Tylko napisz do nas!


3. Mam już swoją stronę WWW, po co mi kolejna witryna online?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie adresu?

We współpracy z nami takie formalności nie istnieją! Klient uiszcza jedynie miesięczny czynsz za stronęWWW, w którym zawiera się również przedłużenie domeny, hostingu i innych rzeczy, którymi nie musisz się martwić. Żadnych dodatkowych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko miesięczny abonament.


5. Jak powstają treści dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem serwisu są jej teksty, a konkretnie ich struktura i język. By zatem stworzyć teksty, potrzebujemy jak najwięcej informacji o Twojej działalnośći. Tylko w ten sposób wynajdziemy sprawy, które zainteresują potencjalnych użytkowników. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztą zajmiemy się samodzielnie: piszemy teksty, by były ciekawe dla klientów, ale i realizowały kryteria dopadowania strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy treści dostosowane do stylu Twojej firmy, zalety marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd czerpiecie prezentowane na serwisach zdjęcia?

Korzystamy zdjęcia z największych internetowych stocków zdjęć. Naturalnie możesz udostępnić nam swoje fotografie, o ile masz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w wykonanym dla mnie serwisie internetowym?

Dajemy klientowi przygotowaną przez nas stronę WWW z prośbą o potwierdzenie odbioru. Masz 14 dni na przesłanie wszelkich zmian. Gratis skorygujemy serwis.


8. Do kogo jest propozycja?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych odbiorców stanowią także lekarze. To właśnie tego typu przedsiębiorstwa zazwyczaj potrzebują marketingowego wsparcia, gdyż nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może posiadać własny swojego serwisu, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę ustawić inny adres na wynajmowaną stronę?

Tak, jest to możliwe. Na pewno wytłumaczymy, jak to prosto zrealizować.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za opracowanie tekstów na strony internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od pisania tekstów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na stronie?

Gdy tylko potrzebujesz poprawki na stronie WWW, wyślij mail swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!